Thea - Stallet

Chacha sweeties ! <3
De var rätt tråk i skolan idag, men efter att ha haft lite damp med elin när vi skulle jobba m turkiet så blev allt bättre ;D
Hahah, vi hade ju seriöst damp ;) speciellt på den där tvåa, och typ den där presidente som hette abdullah gül som  jag trodde hette abdullan haha<3 men d gick ju bäst iaf :P<3
Men efter skolan åkte ja å vera t stallet och jag red globus, sist jag red honom var jullovet 08/09 sheat asso! <3 Och då ramlade jag av :o haha<3 men idag gick det bra =D vi red ut och typ klättrade på små berg ;d <3
Sen när vi ridit gick jag, tintin, marta och hannah t vivo och köpte mat =) sen typ åt vi och sen kom bella. Sen typ kom vera och johanna och då skulle vi gå och bada i sjön, fast jag och vera skulle bara titta på :p fast vi han typ bara dit och sen behövde jag å vera gå tbx t bussen :p sen kom vi bussen och vi satt och lyssna på musik på veras ipod och pratade =) <3 aja, nu typ e ja på fb och msn och läser lite bloggar =D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0