Thea - Jag saknar Romme 2007 med dig Ellen :´( <33




Ellen gud vad jag saknar Romme 2007 med dig!
När jag såg den här bilden på din facbook så kommer så många minnen från den dagen upp....
Vissa åker snowboard, men vi åker skiiidoooor!
Vissa åker utan stavar men vi åker meeeed stavar!

Vissa åker i dom småå backarna, men vi åker i dom stooora backarna.
Vissa åker knapplift och ankarlift men vi åker siiitttlift!
Hahha alla våra ramsor vi gjorde när vi åkte.
Och när vi sdatt i backen och hade typ picnik med din mamma haha<3
Och sen när vi ramlade, då skulle anna-maria ta kort när vi låg där fast vi hann komma upp innan hon fotade. då puttade jag ner oss igen så att hon skulle kunna fota hahah♥ Och så låg vi där och as garva!
Jag kommer aldrig glömma den dagen, den var bäst! <333333

˜ Ellen Maria Braconier jag älskar dig så otroligt mycket, glöm aldrig det ˜



Kommentarer
Postat av: Din Ellen

Buhuhu jag saaknar det saaaa <3 <3 <3

2010-06-25 @ 09:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0