Thea - jag kan inte sluta tänka på dig


Måne, jag kan fan inte sluta tänka på dig...
Jag tänker på dig varje dag, hela tiden.
Varje gång jag går förbi eran bur.
Varje gång jag ser Morris och är med honom.
Varje kväll när jag ska sova.
Hela dagarna.
Men du är borta föralltid...
Fast jag kommer ändå aldrig sluta hoppas,
 aldrig sluta tro på att du en dag ska sitta i trädgården när jag vaknar.
Jag börjar fan gråta så fort jag tänker på dig.
Det här går inte längre.
Jag måste få tillbaka dig Måne.
Jag kommer inte palla ett helt jävla liv utan dig.
Utan min Soulmate.
Utan min underbara kanin...



Kommentarer
Postat av: Nathalie <33

Jag får fan tårar i ögonen...

R.I.P Måne<33 :'(

2010-06-28 @ 20:31:15
URL: http://funki.blogg.se/
Postat av: Nathalie - Igen

Nu gråter jag :o

Måne du fick inte dö, jag saknar dejj oxå även om jag inte träffade dig så mycket. Hoppas du har det bättre nu i alla fall <3

2010-06-28 @ 20:34:27
URL: http://funki.blogg.se/
Postat av: Anonym

aw men gumman, du behöver inte gråta =( <3

Älskar dej nathalie ! <333333

2010-06-28 @ 22:39:50
Postat av: teah

//thea

2010-06-28 @ 22:40:09
URL: http://blondinbruunett.blogg.se/
Postat av: robin hood.

tjenare! skickar detta meddelande till lite olika bloggar för att jag vill veta folks åsikter, vore kul om du ville svara!



Vad gör du helst av dessa två alternatvi:

Solar eller badar?



Ha det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0