Thea - Eclipse ! <3

Helu ! <3
Idag när jag och jessica hade vaknat så gick vi t lisa där vi va me fiffi, sen så skulle vi bada och ha picnik så jag och ica gick hem t mig och hämtade lite grejjor, sen gick vi t udden och hade picnik, men alla dampade för de var änder över allt, och måsar och fiskar haha<3 det är ju så sjukt klart vatten där nu, så man ser botten och alla fiskar ! :o det är lite äckligt haha. Så först vågade vi inte bada men sen så gick jag och fiffi i sen kom lisa och jessica också i :p, sen åkte vi ut på brädan men sen kom edvin och hans kompis och tog den, och då badade inte lisa och jessica mer, men jag och fiffi simmade till brädan och så bada vi med edvin och kompisen haha :p<3
Sen gick dom och då solade vi<3, sen gick jag och jessica hem t mig och sen t bion <3 den va as bra! <3
Sen gick vi t mig och packa mina grejjer, sen gick vi t jessica och jag ska sova här, imorrn ska vi typ in t stan =D <3
puss ! <3
Jag tog bilden från icas och nattas blogg http://funki.blogg.se !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0