Thea - bellas land ;D <3

hejj<3
Nu kom jag typ precis hem från bellas land där jag var med bella, tintin och marta. (och lite bellas kompis sofia). Och jag har haft jätte roligt! Vi har badat mitt i natten (och på dagen), vi har berätta spökhistorier, vi har sätt skräck filmer och inte kunnat sova, vi har ridit islandshäst, vi har åkt båt, vi har cyklat i regnigt väder (och soligt), vi har solat, vi har vart på stränder, vi har varit luffare på en parkering, vi har sovit i tält, vi har lagat mat, vi har vart ute med hund, vi har sovit, vi har slöat, vi har hoppat studsmatta och vi har gjort en massa andra roliga gräjjer. Ett minne för livet asso <3 Sjukt roligt tkr jag att det har varit i alla fall<3
Jag har tagit ca 400 bilder men jag kan ju inte ladda upp alla, men jag ska ladda upp några stycken lite senare för nu pallar jag inte <3
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra :p<3 får väl se<3 nån som vill göra nåt? på eftermiddagen ska jag t stellas dagis, men innan kankse nån vill göra nåt? ;D <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja villl!!! Har asså inge att göra har sjukt tråkigt!!!<333

2010-06-17 @ 11:33:58
URL: http://nackabeib.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja villl!!! Har asså inge att göra har sjukt tråkigt!!!<333

2010-06-17 @ 11:34:32
URL: http://nackabeib.blogg.se/
Postat av: marta

det var sjukt kul, vi måste göra om !<3 :D

2010-06-17 @ 11:53:51
Postat av: teah

Lisa: Ja, då ses vi snart ;D <3

Marta: Ja det måste vi :p <3

2010-06-17 @ 12:18:45
URL: http://blondinbruunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0