Thea - Sjuk :s

Jahapp, då var jag också sjuk, typ halva klassen är borta? :O
Jag har typ bara ont i halsen men mamma tyckte jag skulle vara hemma, för samuel och stella (mina syskon) är också sjuka, och det blir ju inte precis bättre av att gå t skolan så a...
Men vad ska jag göra hela dan dåh?, lisa är inne på msn, för hon eju också sjuk , så chattar väl me henne, väntar på att nån annan sjukling ska logga in eller nån i skolan så man får veta va dom gör ;), jag å sosso chattade me lisa igår från skolan när vi typ jobbade me semlan xd<3, men jessica e i skolan idag :O, jag vill ju träffa henne, men nehe d fick man inte ;), men d är ju iaf inget stall som tur e =)<3
ajja, puss puss chao<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0