Thea - Lite mer om mig ;)<3

Lovar du att vara ärlig? hahah kanske d<3

Du heter: Thea

Smeknamn: Teahh / Tette

Låt som när du är ledsen sörjer till: Sofijah-påriktigt. De bara e så. My heart will go on.

Beroende av: data, mobil, kompisar och goda saker ;)

Vad tror folk om dig: fråga dom ;)<3

Stämmer det: att du ska fråga dom jah ;)<3

Vad får du oftast komplimanger för: hm.. vene

Vad säger du för att imponera på någon: hahah vene

Hur imponerar man på dig: va bara dig själv ! <33

Brukar du skratta för dig själv: Hahah såklart!!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Stackare

Var bor du: Nacka för alltid<33

Trivs du där: såklart, hur kan man inte göra d? :O<3

Äger du några converse: Nehhhhhhh

Sprit, cider, vin eller öl: cola ;)

Brukar du bli för full: dricker inte =)<3

Är du allergisk mot något: näjj! =D<3

Hur svarar du i mobilen: Hej det är Thea / Hallåh?

Antal timmar sömn inatt: 9 =) typ?

Brukar du komma i tid: a :P, nu för tiden xd<3

När mår du bra: När jag är med mina underbara älsklingar!<3333

När blev du fotad senast: igår av vera xd<3

Hur känner du dig nu: Ont i halsen, och bajs ont i tån, heheh.

Vanligaste färg på dina kläder: hm olika :P<3 lr typ svart på byxor men...

Vad tycker du om fötter: missbildade? :s

Vad saknar du: Ellinore, Ellen massa andra !

Hade du en bra kväll igår: typ vanlig kväll, data osv, och semla =)<3

Favorit dryck på morgonen: Juice, choklad

När brukar du oftast gå och lägga dig: 21.00 när jag inte pallar vara uppe och när jag har bestämt mig för att vara duktig ;), annars typ 10 ,halv 11, 11. nåt sånt? sen ligger jag och typ tänker nån timma också -.-<3

Är du blyg: Beror på vilka jag är med, men jag e typ det rätt mke,, men asso inte inför sånna jag inte känner och inte inför dom jag kännner super bra ;)<3

Sysslar du med någon idrott: Ridning, tennis, hundkurs. Och piano och teater fast d är inte riktigt nån idrott ;)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: kanske d..

Har du spytt offentligt: hah nejj :P<3, lr när jag var liten antar jag.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Hahah vet inte, men d kommer aldrig hända ;)<3

Är du nöjd med ditt liv: Jaaa, såklart! världens världens bästa liv, även om d är svårt ibland :P<3 

 

Är du bortskämd: Hm, bror på om man jämför med nån fattig som knappt har råd med kläder eller med nån rik som får allt den pekar på, men a, jag antar d ;)<3

Vad gör du i morgon: Skola, om jag inte är sjuk, och är väl med nån efter isf =)<3

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Vet inte<3

Vad längtar du till: Sommarlovet, fast ändå inte...

Har du bra vänner och äkta vänskap: aaa, älskar mina vänner mest!

Vad använder du för schampo: Olika ?

Hur gammal är du: 12 =)<3 bästa åldern (a <3

Tycker du om någon just nu: vem vet ;)<3

Gröna eller röda äpplen: Gröna såklart!

Gillar du golf: mini golf xd

Vilken tid gick du upp idag: 07.15 sen somna jag igen och gick upp 08.22

Har du sovit i din egen säng inatt: a, förutom sista timmen ;)

Har du strumpor på dig nu: nääh

 

Är det okej att gråta: mh...

När grät du senast: lördas tror ja.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: ge bort, och köpa saker t mig ;)

Bär du glasögon eller linser: nåååpp

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: hahh

Har du piercing: Nääh

Vill du gifta dig: a, kanske d

Vill du ha barn: Jaa ;)

Solar du ofta: på sommarn ;)

Är du bra på att laga mat: hm.. helt okejj ;)

Är du flygrädd: Ne, typ inte

Hur vig är du: inte alls

Är du musikalisk: nja.-.. hah

Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten <3

Vilken är din favoritglass: chooklaad ! <33

Tror du på ett liv efter döden? vet inte :P

Tycker du om sushi? nejj! :O

Vad äter du helst när du ser på film: nåt gott :P<3

Har du tandläkarskräck? Nejj :P<3

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kväll såklart

Vilken ögonfärg har du: bruunaa<3

Har du någon gång gråtit dig till sömns: mhm..

Biter du på naglarna: Nepp <3

Röker du: Näjj<33

Hur ofta tränar/motionerar du:
Inte så mkt xd<3

Senaste låt du hörde: hm, kommer inte ihåg ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0