Thea - En dikt till dig gumman, jag saknar dig.

Jag minns sist ja såg dig, när ja var med dig.
De dagarna var underbara för mig.
Men nu är det mer än ett år sen vi sågs,
och vi kan knappt nås.
Vi delade på allt,
 vått, torrt eller kallt.
Du var min bästa vän,
det är du nog än.
Men jag saknar dig otroligt mycket.
Det är som om jag tappat nyckeln,
till ditt hjärta.
Vi har så många minnen,
men dag efter dag försvinner dom en och en.
Nu måste jag få träffa dig,
annars kommer jag inte att klara mig.

Den kanske inte blev så bra, men det är tanken som räknas.

Till Ellinore bby från Thea.
Bästa vänner föralltid? :s<3


Kommentarer
Postat av: Tilda

hej:) fin blogg:P

Kommentera www.viktiiig.blogg.se ;)<3

2010-02-16 @ 20:10:37
URL: http://viktiiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0