"Vera" trollhettan is not hollywood

hellu , nu sitter jag här på mammas data ! igentligen skulle ju jag hem efter skåne på isdagen . och därmed kunna blogga normalt. men mina planer ändrades, för mamma ska göra en film ! (trååååkigt) ajja men jag trodde att typ ingen va hemma (fast de visade sig att hannah mm. va hemma) men men jag trodde att dom skulle vara borta hela veckan... ajja så jag följde me mamma till trollhettan där dom snart ska göra en långfilm mamma e prodocent (stavning) och då följde jag me henne och dom börjar filma i trollhettan . fast dom har inte börjat än untan ida har dom rekat (man kollar platser som man ska film på) de e ganska mycke jobb men jag sitter och lyssnar när dom pratar budget ^^ ida va vi och rekade på ett slott. de va najs för de fanns mycke kakor :) men eftersom dom skuller reka på så många platser så tröttnade jag och mi and mamma drog t hotellet. puss

Kommentarer
Postat av: Funkisarna!/ica<3

sweettie!<333

2010-04-11 @ 00:13:35
URL: http://funki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0