"Vera" raggar statister me Sandra ^^

som ni vet så rekade vi juh ida , men när mamma skulle på sista så fick jag istället följa me en shit gullig tjej som hette Sandra (hon va fett snäll. och jag fick en munk!) ajja och vi giick fram t folk som såg bra ut o ba
- hej vi jobbar med en långfilm (de e sandra som säger de här) som heter medborgare godafton och vi undrar om du vill vara statist,
om den sa ja så sa vi så här
- okej va bra ! då får min assestent vera ^^ ta lite bilder , och så får du fylla i en blankett om dina stolekar.
de va shit kul och vi hittade 5 stycken tror jag (fett bra juhe) ajja nu ska jag dra t mamma som har möte i rummet brevid puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0