Thea - snart åker jag ! <3

hejhej<3
Nu kom jag precis hem från sickla, där köpte jag och mamma kanin mat och en bok t mig, och så letade vi efter teckbyxor t samuel.
Snart ska jag äta och sen ska vi leta påsk ägg xd<3, fast jag har fyllöt mitt eget, borring, fast bra ändå, då får man ju d man vill ha =D<3, och så fyllde jag samuels :P<3, samuel fyllde stelölas (asso det här är sjukt intressant xd). Ajah, sen ska vi åka så tidigt vi kan imorgon, men om min familj säger att vi ska åka 8 så blire antagligen 12 -.-, men så ska det INTE bli imorgon! för jag ska göra mackor ikväll har jag bestämt, så att man kan äta frukost i bilen, och så ska jag väcka alla klockan halv 7 xd<3, och hjälpa till att bära ner allt t bilen, och se till så att allting är packat, hahah, vi SKA komma iväg innan 9 ! <33 Men aja. får se om jag får tillgång t intenet när jag är där, kanske... hoppas d. Annars så blire ingen blogg från mig på en vecka =(<3
Men alla som har mitt nummer... Kom ihåg att ni "MÅSTE" smsa mig !, för jag ska åka bil i 9 timmar :O =( <3
Chao<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0