Thea - ska sluta blogga

hej<3
jag ska bara meddela att jag inte pallar blogg mer...
Men ska ändå skriva om gårdagen och idag, igår vare ju stallet och vi hoppade, sen följde jag, tintin och sofia me bella t gullmarsplan och typ stod och dansade, ska ladda upp video sen, om jag pallar blogga nån gång. Hahah d va fett kul <3, sen typ åkte jag och sosso hem.
Idag vare vanlig skola, och sen gick jag, ica, siri och natta hem t mig och klädde ut oss :P, sen gick vi påskrunda =D <3. Vi fick SJUKT mycket godis asso, och 70 kronor var. Kommer bilder på det också nån gång. Nu sitter jag här me natta som ska sova över =D<3 yey, vi har spelat Athens 2004, d e typ et os spel som är as kul! <33 sen ska vi typ spela nåt annar och ah <3 Ajah se you, lr kanske inte...
April april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill ! hahah<3, nej, såklart ska jag inte sluta blogga :d <3
Chao<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0