Thea - äntligen hemma ! <3333333

Hejhej<3 Jag kom hem vid 12 inatt, så jag hann inte blogga ;)<3 Jag har haft d rätt bra i lofsdalen, men vissa dagar har jag vart så sjukt trött att jag inte pallat åka varken skidor lr snowboard, men d har vart kul. Ett tag höll jag på att dampa ur på snowboarden haha, för d gick sämst för mig :O men igår hade vi en privat lektion, och nu kan jag typ åka :o, coolisch! <3 Men vet ni nåt som är sjukt coolt? Jag träffade LISA på en sibylla kiosk i sveg :O asso d är typ 30 mil hemmifrån. Oc där träffades vi :O, jag påväg hem från lofsdalen och hon från vemdalen :O:O:O <333 d va coolisch ;)<3 Men nu saknar jag alla sjukt mke, hoppas jag kan träffa vera och jessica bbys idag, om vi har tennis, annars tänker jag träffa dom iaf, haha<3 ajah pussii chao <33 men hallå d e nåt konstigt, d går inte att lägga in bilder, fixa sned text eller sätta texten i mitten ! asso helt sjukt :O <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0